top of page

Tar inte emot kläder från Shein

  • Skribentens bild: felicia johansson
    felicia johansson
  • 28 jan. 2025
  • 1 min läsning

Vi har valt att inte längre sälja eller ta emot kläder från Shein. Produkterna från Shein har ofta kritiserats för dåliga arbetsförhållanden, ohållbar produktion och användning av farliga kemikalier. Vi vill inte bidra till en industri som skadar både människor och miljö, och strävar efter att erbjuda mer hållbara och ansvarsfulla alternativ. Tack för att ni står med oss i att göra bättre val för framtiden! 🌿

 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
INLÄMNING och volontärarbete

Kära kunder! Idag 19/5 är det inlämning 15:00-17:30 Vi finns även på plats för att träffa nya volontärer som är intresserade av att vara delaktig i vår organisation. 💞💞💞

 
 
 
Extra öppettider hela veckan!

Denna veckan har vi våra härliga sommar jobbande ungdomar hos oss. Med det så utökar vi öppettider: Tisdag 11:00-19:00 Onsdag 11:00-19:00 Torsdag 11:00-19:00 Fredag 10:00-16:00 Lördag 11:00-15:00

 
 
 
Inlämningen!

Idag har vi inlämning i butiken mellan 15-19:00 Varmt välkomna med era bidrag! ☀️🇸🇪🫶🏻

 
 
 

Kommentarer


bottom of page