top of page

Tillbaka efter sommaruppehållet

  • Skribentens bild: felicia johansson
    felicia johansson
  • 14 aug. 2024
  • 1 min läsning

Nu är vi tillbaka efter sommaruppehållet, äntligen! Vi har fått in mycket nytt nu när vi har öppnat igen, tack så mycket för det! 🫶


 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
INLÄMNING och volontärarbete

Kära kunder! Idag 19/5 är det inlämning 15:00-17:30 Vi finns även på plats för att träffa nya volontärer som är intresserade av att vara delaktig i vår organisation. 💞💞💞

 
 
 
Extra öppettider hela veckan!

Denna veckan har vi våra härliga sommar jobbande ungdomar hos oss. Med det så utökar vi öppettider: Tisdag 11:00-19:00 Onsdag 11:00-19:00 Torsdag 11:00-19:00 Fredag 10:00-16:00 Lördag 11:00-15:00

 
 
 
Inlämningen!

Idag har vi inlämning i butiken mellan 15-19:00 Varmt välkomna med era bidrag! ☀️🇸🇪🫶🏻

 
 
 

Kommentarer


bottom of page